pátek 4. října 2013

Bláznivý den...



Dnešní den stál opravdu za to! Ráno sice přišla příznivá zpráva, takže se mi docela ulevilo, ale pak jsem asi samou radostí zmordovala, co jsem mohla.:-)) Nechtěl mi kynout chléb, sýřit se sýřenina, můj drahý pes si vzal do hlavy, že se ode mne nehne na krok, takže se mi pletl pod nohy a ve dveřích nedával prostor k projití..:-)) Ale nakonec je všechno jak má být..chlebík upečený, mléko přeměněno v sýr a zrající sýry omyté v solné lázni, si hoví zpátky v boxech..A Ríšánek leží rozplácnutý přes celou kuchyni a spokojeně chrní..Takže dám tyhle řádky na blog a hurá do další akce..zapomněla jsem totiž na večeři pro rodinku..:-)))                                                                                                                                                 



Sýr tak trochu zelený...je totiž kopřivový..:-))

 Gouda...
 Gouda..
 .. dnešní sýrování..
 ..kváskový chléb..



Žádné komentáře:

Okomentovat