úterý 7. ledna 2020

Langoše (LC)




     Jak už jsem kdesi zmínila, nemám ráda náhražky. Čehokoli. Včera jsem ale zahlédla na internetu recept,který jsem musela vyzkoušet. A hned! Bylo to tak "divoké", že mi to prostě nedalo. A potom mi bylo už jenom líto, že jsem "těsto" na langoše neudělala z dvojité dávky. ..


Budeme potřebovat:

3 celá vejce
sůl
l balení mozarelly

dobrý rajčatový protlak ( zakysanou smetanu )
česnek podle chuti
bazalku
sýr na strouhání
troška olivového oleje
sůl
pepř
chilli


   Vejce, sůl a mozarellu dáme do mixéru a vzniklé těstíčko smažíme na rozpálené pánvi na trošce oleje. Placky hezky vyfouknou i obracet to jde naprosto bez problémů.

  Rajčatový protlak, nebo zakysanku smícháme s prolisovaným česnekem, do rajčat přidáme trochu bazalky, osolíme, opepříme a já přidala trochu chilli.

  Na hotové placky natřeme náplň a povrch posypeme strouhaným sýrem.





Žádné komentáře:

Okomentovat