neděle 1. prosince 2013

Prima pomocníci, milé drobnosti a nepoužívané krámy v kuchyni...

Nedávno jsem se potkala se svojí dlouholetou přítelkyní. Poklábosily jsme, popily kafíčko a když jsme u skleničky vína zabrousily k tématu jídlo, zůstalo toto téma docela dlouho otevřeno. Samozřejmě, došlo i na tyto stránky a oblíbenost jednotlivých pokrmů. Přítelkyni zaujal v mém nadšeném (téměř) monologu pomalý hrnec a tak, když mi pak večer přišla sms, kde mi kamarádka sdělovala, že jej právě objednala, od srdce jsem se zasmála. Třetí den už vařila “naprosto úžasný” vývar a o hrnci se zmiňovala velmi pochvalně..


A mě v tu chvíli napadlo, že by stálo  za to, udělat takovou sondu i do jiných kuchyní...


Co je třeba právě u vás neocenitelným pomocníkem, krásnou drobností a co byste si na druhou stranu už nikdy nepořídili? Může to být úplně cokoli, co souvisí s přípravou a servírováním jídla. Dejme ostatním, i sobě navzájem vědět, co nám práci v kuchyni zpříjemňuje a co byl třeba naopak unáhleně zakoupený krám, zabírající teď místo pod kuchyňskou linkou, nebo někde v komoře...Přiložte fotografii, budete-li chtít, ať je naše povídání barevnější…:-)


A když už jsem si to celé vymyslela, také začnu.
V poslední době se těším z pomocníků z kategorie “milé drobnosti”. Moc ráda používám měděné nádobí a to hned ze dvou důvodů. Hrnce krásně vedou teplo a tyto jsou navíc ručně vyrobené, tepané, prostě moc pěkné v kuchyni i na stole.

Na dotaz rozhlasových posluchačů jen doplňuji, že toto nádobí se nehodí pro indukční vaření. Magnet na něm zkrátka nedrží a nedrží..:-((

Ale podělím se i o zdroj, v případě, že by chtěl někdo udělat radost sobě, nebo někomu jinému, ceny jsou podle mne příznivé ...http://www.persiadecor.cz/persia-decor/eshop/13-1-tepane-nadobi

Obrázky jsou z mého posledního sýrování...



Žádné komentáře:

Okomentovat