úterý 29. dubna 2014

Lis na sýr a další malá ochutnávka...

Dostala jsem suprový dárek! Zásluhou mého manžela a šikovných kamarádů, mám konečně lis na sýry! Takový, jaký jsem si přála! Takže v dohledné době se určitě pustíme do tvrdých sýrů. Mléko je teď totiž úplně nejlepší! Zatím ale připojím jen několik obrázků z toho, co se u nás průběžně vyrábí...
Konečně dozrál kopřivový sýr. Je naprosto skvělý a tak už jsem připravila další. Taky jsem nevydržela a nakrojila sýr Valencay. Ten bude ještě pár dnů zrát, ale už teď dal o sobě vědět, jako příští lahůdka. No a k dobrému vínu je nejlepší selský, vonící loukou.

Pár obrázků:

Vysněný lis na sýr, lis holandského typu..


Kopřivový sýr..foceno jen mobilem, ve skutečnosti je krááásně zelený!:-))


Valencay, francouzský sýr, o němž ještě bude řeč...


A večerní idylka se sýrem..mňam!:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat